Cfreds blog om fugl eller fisk

 
 

Der skal da også lige være en lille video

6/19/2008 06:12:01 am

Hvis jeg ikke husker helt galt fra min ungdom, så er Mörrum for lystfiskere noget i stil med Peterskirken for katolikker eller Mekka for muslimer ??
Under alle omstændigheder ser det flot ud. Men baggrundsmusikken er næsten det bedste. Hvem er det?

Reply
6/19/2008 09:15:52 am

Det var da bestemt også en suveræn tur, vi var på. Og det er faktisk ret billigt at fiske i Mörrum. De mest berømte og legendariske stræk koster 350 (plus svensk statsfiskekort) svenske kroner for et dagkort - noget billigere (relativt) hvis man tager et sæsonkort. Priser der kan konkurrere med danske Put & Take-søer. Norske og især Islandske elver kræver langt dybere greb i lommen. MEN, der er tale om vade-fiskeri i kaffesort vand med stærk strøm. Første tur kræver en guide eller en erfaren fisker.

Musikken ("110 IN THE SHADE") er leveret af John Fogerty (fra Creedence Clearwater Revival) og er hugget fra en opsamlingplade. Jeg tror bestemt, det er helt lovligt. Ellers må han jo klage ;-)

Reply
4/10/2009 04:41:49 am

Nårh ja, så skete det jo. Youtube gjorde mig opmærksom på, at der var ophavsretsmæssige problemer med musikken til denne video. Èn eller anden må have gennemset og -hørt en mængde videoer, for derefter at sammenholde dem med lister og databaser over betalende kunder. Det synes jeg faktisk er godt. Det beviser, at der faktisk findes jobs, der er kedeligere end mit.
Jeg fandt et stykke irsk freeware-musik som erstatning. Og det passer også ganske godt.

Reply



Leave a Reply.